Vi anbefaler at du prøver følgende:
- Start enheten din på nytt
- Skru av strømmen til Chromecasten i 30 sekunder.
- Gjenopprett til fabrikkinnstillinger på Chromecast, fra Chromecast-appen.
Gjenopprettelsen av fabrikkinnstillinger gjør du på følgende måte:
Chromecast Generation 2
Hold ned knappen på siden av Chromecast-enheten, samtidig som at Chromecasten din er tilkoblet tv-en.
LED-lampen vil begynne å blinke med et oransje lys. Når LED-lampet lyser hvitt, skal du slippe knappen. Da begynner oppstartsekvensen til Chromecast-enheten.
Chromecast Generation 1
Android
- Åpne Google Home-appen
- Trykk på Chromecast-enheten din > Innstillinger
- Øverst til høyre skal du trykke på Mere > Gjenopprett fabrikkinnstillinger > Gjenopprett fabrikkinnstillinger
iPhone og iPad
- Åpne Google Home-appen
- Trykk på Chromecast-enheten din
- Øverst til høyre skal du trykke på innstillinger > Fjern enhet
- Trykk på Gjenopprett fabrikkinnstillinger
- Trykk på Gjenopprett fabrikkinnstillinger for å bekrefte at du vil nullstille enheten
Hvis du fortsatt har problemer, så kan du prøve følgende:
- Start modemet ditt på nytt
- Blockbuster krever minimum 10 Mbit/s download hastighet. Test hastigheten din.
- Skru av alle andre enheter som er koblet til nettverket ditt, så kun enheten din er tilkoblet forbindelsen
- Bruker du VPN (Virtual Private Network), så anbefaler vi at du deaktiverer den. Hvis dette ikke hjelper, så kan du kontakte oss.
Hjelp til bedre streaming via en trådløs forbindelse:
- Flytt ruteren til en sentral plassering i hjemmet og plasser den så høyt som mulig. En ruter på en reol eller et bord vil gi et bedre signal enn hvis den står skjult bak møbler.
- Du kan også forsøke å skifte den trådløse kanalen på ruteren din. Dette kan internettleverandøren din hjelpe deg med hvis du ikke vet hvordan man gjør det. Vi opplever at et kanalskifte kan gi en høyere hastighet og en bedre streaming-opplevelse.
:
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.