Avspillingsproblemer på nettbrett
Problemer med BLOCKBUSTER på iPad.
Opplever du problemer med enheten din, anbefaler vi alltid at du prøver å slå den av og på igjen.
Slik slår du av iPad-en:
Hvis du trenger hjelp til starte Apple-enheten din på nytt, finner du det det i artikkelen iPhone, iPad, iPod touch:Turning off and on (restarting) and resetting på Apples nettsted for support.
Vent ti sekunder før du slår den på igjen. Hvis problemet vedvarer, anbefaler vi at du nullstiller cachen i appen vår.
Det gjør du slik:
Du må være i appen når du trykker på følgende.
- Hold avknappen nederst inne, til du får muligheten for å slå av telefonen.
- Så trykker du på Home-knappen og slipper avknappen.
- Hold Home-knappen inne til appen lukkes.
Problemer med BLOCKBUSTER på Android-nettbrett.
Hvis du opplever problemer på enheten din, anbefaler vi at du prøver følgende:
Start Android-enheten på nytt.
Mange streamingproblemer kan løses ved å starte enheten på nytt. Slå av Android-enheten ved å holde av/på-knappen inne og bekreft at du ønsker å slå av enheten. Trykk deretter på av/på-knappen for å slå på Android-enheten igjen. Når Android-enheten har startet på nytt, kan du starte BLOCKBUSTER og prøve å se filmen eller tv-serier igjen.
Fjerne midlertidige BLOCKBUSTER-data fra enheten.
Nullstil BLOCKBUSTER-appen ved å rydde i applikasjonens data:
- Begynn fra startskjermen (Home) på enheten og gå til Innstillinger (Settings).
- Velg Generelt (General).
Obs: Hvis du ikke ser innstillingen Generelt (General), går du videre til neste steg.
- Velg Programmer (Applications).
- Velg Administrer applikasjoner (Manage Applications).
- Velg BLOCKBUSTER.
- Velg Slett data (Clear data) og trykk OK.
Når du har ryddet i BLOCKBUSTER-appens data, skal du starte BLOCKBUSTER og prøve å streame tv-serien eller filmen på nytt.
Fjern og innstaller BLOCKBUSTER-appen på nytt.
Kontroller at problemet ikke skyldes en gammel versjon av BLOCKBUSTER-appen ved å fjerne appen fra Android-enheten før du installerer den på nytt.
- Åpne Play Butikk (Play Store)-appen.
- Søk etter BLOCKBUSTER.
- Når du er på BLOCKBUSTER-app-siden, skal du velge Fjern (Uninstall).
- Bekreft med OK.
- Når appen er fjernet, installerer du den på nytt ved å trykke på Installer (Install) og deretter Aksepter(Accept).
- Velg Åpne (Open) når installasjonen er ferdig.
- Tast inn e-postadresse og passord til BLOCKBUSTER og fortsett.
- Prøv å streame filmen eller tv-serien igjen når du er logget på BLOCKBUSTER.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.